Garantie

Capitolul 3 – Garantie (parte integranta a Termenilor si Conditiilor)

Toate Produsele comercializate de Companie pe Website beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare si cu politicile comerciale ale producatorilor si furnizorilor. Produsele sunt noi, sunt comercializate in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Compania emite catre Cumparator un certificat de garantie care va fi transmis impreuna cu factura fiscala.

Produsele ce fac obiectul facturii emise de catre Companie sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.

Produsele sunt fabricate conform normelor europene de calitate si certificate de catre producatori cu EN DIN ISO 9001/9002; QS9000 etc .

Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003 si Legea Nr. 296/2004.

A. Conditii

Se acorda garantie pentru produsele comercializate de catre Companie, dupa cum urmeaza:

a) Garantie de 12-18 luni pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform Legii Nr. 449/2003.
Exceptie de la punctul a) fac urmatoarele produse:
a1) Componentele de suspensie de la producatorul Pedders Suspension Australia, a caror Garantie este de 24 luni SAU 48000 km;
a2) Componentele de frana de la producatorul DBA Brakes Australia, a caror Garantie este de 12 luni SAU 24000 km;
a3) Componentele de ambreiaj de la producatorul Xtreme Outback, a caror Garantie este de 12 luni.
b) Garantia consumabilelor se acorda numai in cazul defectelor de fabricatie.
c) Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de material, de functionare sau de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi similare, conform Legii Nr. 449/2003.

Termenul de garantie curge de la data vanzarii produsului.

Compania este exonerata de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

– piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate, autorizat de R.A.R. pentru tipul de autovehicul detinut de Cumparator si pentru care a fost achizitionata piesa;
– piesele electrice si electronice (relee, module de comanda, senzori, sigurante etc.), piesele care functioneaza in ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, cutie transfer etc.) si piesele de directie (pompe de servodirectie, casete de directie etc.) nu au fost montate la un reprezentant autorizat de fabricantul auto;
– piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
– piesa a fost gresit aleasa de catre Cumparator sau/si a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
– piesa nu a fost identificata corect din cauza prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;
– piesa s-a uzat sau s-a deteriorat din cauza suprasolicitarii, a intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, a neindeplinirii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului auto; service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;
– autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificare a instalatiei electrice, alte modificari de orice natura;
– autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificare a instalatiei electrice, alte modificari de orice natura;
– autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri – termice, electrice, mecanice);
– piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
– piesele prezinta o uzura normala, fireasca.

Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate de catre Cumparator insotite de urmatoarele documente:

> copie factura de achizitie emisa de Companie;
> copie certificat inmatriculare autovehicul sau copie carte identitate;
> deviz de montaj in service autorizat R.A.R. in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare, insotit de factura;
> copie autorizatie R.A.R., a service-ului in care s-a efectuat reparatia;
> nota de constatare emisa de un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea; in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de eroare sau de defectiune afisate).

Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.

Pentru orice cerere de garantie se va raspunde in termen de 10 zile lucratoare de la data inregistrarii. in cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul Companiei deficienta produsului si este necesara efectuarea unei expertize de catre compania producatoare, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia nu mai devreme de data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.

B. Declaratie de conformitate

Compania asigura, declara si garanteaza pe propria raspundere, conform prevederilor art. 5 din H.G. nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, pe baza declaratiei de conformitate emisa de producator, ca produsele la care se refera prezentul document nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele europene.